7/17/2009

Sünter sünter olali!



Gecen Cumartesi Rock konserindeydim.

Baska derdin mi kalmadi da kendine böyle bir eziyeti reva gördün derseniz eger,
valla haklisiniz:) Ama gel gör ki evlat hatiri iste.

Bundan bir kac zaman önce Aycime günlük b.o.cek:
"Biz Stuttgartta bir Rock festivali düzenliyoruz, sen de bize yardimci olur musun?" diye sordu.
Benimkisi de güle oynaya kabul etti. Tanitim icin posterler, flyerler logolar filan, haril haril hazirlanmaya basladi. Sonrasinda modaratörlügünü de seve seve üstlendi.






Eh biz de "Görmemisin kizi sunucu olmus" misali, ogul usak, cümbür cemaat, gitmez miyiz?
Gideriz tabii ki.

Aycinin erken gitmesi gerekiyordu, trenle gitmeye karar vermisti, ama babasi kiyamadi
" Dur ben götüreyim seni gitme simdi trenle..."
deyip, ikisi erkenden gittiler.

Ben Rock müzik dinlemeyen birisi degilim. Kizimin sayesinde sevmeye bile baslamisim.
Ama esim hic ama hic sevmez. Adam Musa Eroglu, Sabahat Akkiraz dinler.
Neyse biz, Aysel, Aras,Yasemin, Yahya, Nina toplanip ögleden sonra gittik.

Konser alanina geldigimizde, esim oturmus tek basina disarda bizi bekliyor.
"Ayci nerde Süleyman?"
"Senin kizin gelir gelmez satti beni, icerde provalar mi ne yapiliyormus."
"Ne sanmistin canim seninle oturmaya gelmedi ya buraya:)"



Hava güzel, disarda oturma yerleri var, silteler filan atmislar.
Eskiden hangarmis orasi. Adamlar harabeleri bile degerlediriyorlar.




Konser basladi. Ilk gurup cikti.
Aman Allahim!! o ne gürültü kulaklarim isyanda, beynim patlamak üzere,
mantigim :"cik bir an önce burdan, kurtar kendini" diye bas bas bagiriyor.
Müzik o kadar yüksek ki ic sesimi bile duyamiyorum:)
Sahnedeki cocukcagiz kendini parcaliyor, yerden yere atiyor. Cocugu gördükce
yüregim parcalandi. Meger normalmis, acimama gerek yokmus:)




Yarim saat sonra biraz alistim galiba, ritim tutmaya bile basladim. Ama kafa sallamadim:)
Diger grup biraz daha soft söylüyordu, hele ücüncü grup keman ve sazla harmanlamislar müziklerini.







Gecenin sonunda herseye ragmen güzel bir gün gecirdigimiz konusunda hemfikirdik.
Esim haric.


fotograflar: günlük b.o.cek ve sinegime aittir!

25 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Enişte iki çıtıra ayak uyduramıyor demek ki :) Yürü be Sünter'im seviyorum seni. Flu sineğimim de ne güzel gülmüş öyle. Söyle ona fbdaki mailini okudum dönücem ona. Sizi seviyorum.

bi dost dedi ki...

çok iyiymiş ya.. kafanızı da salladınız mı sünter teyze, doğru söyleyin :)

sünter dedi ki...

Stilim:
Biz de seni seviyoruz güzelim:)

bi dost:
Yok tövbeler olsun sallamadim:) sadece yerimde zipladim:)

khaos dedi ki...

:)
Harika ya..
Artık tüm etkinliklerden haberler, görüntüler bekliyoruz:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Kıyamam ben sana Sünter Ablam ya:))Aycide her zamanki güzelliğiyle pozlar vermiş artizzz:))Ama o kız varya acayip potansiyel var onda yakında ünlüde olur tv den seyrederiz tanırmı o zaman gelirmi yanıma bilmem:))

.o.zlem dedi ki...

sünter ve ayci ile wagenhalle'de tanismistik zaten, kader ordan uzaklastirmiyor bizi... ayci capricorn'un yildizi... hatta flyer ve poster'de oglagin arkasindan cikan isiklar var ya, iste o ayci! :) koskocaman sevgiler! bundan sonrakinde bana bekliyorum ama :) hem baba'ya söyleyin evde rock muzik yok :)
@ayci'ye not: cagirmicaktin beni sergiye, kurtulamicaksin benden!
@sünter'e, ayci'nin harika annesine not: bu blog harika :)

aysema dedi ki...

Harika...

sünter dedi ki...

Digi:
yakinda hip-hop yaparmisim:)

Fundam:
Hah bir Ayci kalmisti tv ye cikmayan:)

Özlem:
Iyiki cagirmis seni Ayci sergisine, iyiki gelmissin sende oraya. Insallah daha nice güzel günlere.
Blogu begendigin icin tesekkürler canim.

Aysema:
Yorucu ama harikaydi gercekten.

ramazan dedi ki...

çok güzel.

allımorlu dedi ki...

resimler çok profosyonelce çekilmiş.kimin marifeti çok beğendim.siz mi çektiniz sünter teyze?

Çınar dedi ki...

Konsere gitmekte birşey mi Sünter'cim. Benim oğlum rock metal kenserleri veriyor. yakında Ukrayna'ya gidecek konser vermeye. Ben bir de evde dinliyorum o müziği. Düşün halimi. Bazen bari uyum sağlayayım diyorum,kafamı da sallıyorum onunla birlikte. Daha katlanılır oluyor:)

Sevgiler

sünter dedi ki...

Ramazan:
Tesekkürler:)

alli morlu:
Yok güzelim ben cekmedim.5. fotograftan 10. fotografa kadar kizim cekti. Digerlerini "günlük böcek" blog sahibi .o.zlem cekti.

Cinar:
beterin beteri var desene:)
Ama oglun icin cok sevindim, ne güzel,umarim güzel gecer konserleri.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sunter Annecim, hiii benim annem de gelir miydi acaba :)) Yok yok sen git ben evde dinlenicem derdi eminim :))) Ayci cok sansli ve bu sansinin da farkinda sizin gibi bir anne ve babasi oldugu icin :))

sünter dedi ki...

Monischim:
cok tesekkür ediyorum canim:)
Benim annem de gelmezdi, belkide ben onun icin hic bir anini kacirmak istemiyorum onun. bir de ikimiz de ayni kafadaniz zevkler ayni olunca paylasimlar kendiliginden geliyor:)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yorucu ama sanırım değer.
Güzeldir rock, severim de!
ama artık gürültüyle pek yakın olamıyorum.

sünter dedi ki...

Ysamin Kiyisinda:
Gürültüye dayanmak icin ziplayip durdum bende:)
bak cinar da kafa salliyormus,o zaman müzigin icinde oluyorsun sanirim.Yoksa gece 1 e kadar dayanamazdim:)

Çınar dedi ki...

Hayırlı kandiller dilerim.

Sevgiler

Ay gibi ışıltılı,su gibi berrak : AYSU.... dedi ki...

sağol sünter teyzecim amin sana da hayırlı kandiller ellerinden öperim

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hayırlı kandiller diler nice kandillere kavuşmanızı temmenni ederim...

Kurbiş dedi ki...

çok eğlenceli bir gece geçirmişsiniz bence:): annemde benim hatrım için çok katlandı bölee:):)

Adsız dedi ki...

supersınız ya...yazıya bayıldım.resımlerede.

sünter dedi ki...

Dolunay:
sagol canim. Sadece anneyim.

mc dedi ki...

merhaba :) şirin bi anne anlatımı ne şanslı evlatlarız sizler gibi annelerimiz olduğu için,benim canımda yeterki arzu edelim her ortama girer:)

sünter dedi ki...

mc.
Hos geldin canim. Bizlerde sansli anneleriz cocuklarimiz bizi hayatlarina dahil ediyor,sizlerin sayesinde yasamimiz daha bir anlam kazaniyor:)
Sevgiler

sünter dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.