8/05/2010

Kim tuhaf?

Gecen gün sehre indik alisveris yapmaya.

Sanki dagda yasarmisik gibi oldu ama:)
yok efendim dag degil ama biraz ormanlik bir bölgedeyiz biz. Ne zaman sehre insek öyle aval aval bakiniyoruz iste:))

Hah ne diyordum ,
evet önce Türk konsolosluguna gittik, arkadasin pasaport uzatma islemi icin, ordan cikincada carsiya gidelim dedik.

Mangoya girdik.
Arkadasin kizi elinde bir kac parcayla giyinme kabinine girdi. Bizde kabinlerin önünde olan koltuklara yigildik.
Tam o sirada orta yasli bir kadin geldi, yaninda kocasi, kocasinin elinde bir dolu kiyafetle.
Kadin kabinin kapisini acti, kocasinin elindeki kiyafetleri icerdeki sandalyenin üstüne koydu ve ortalik yerde soyundu!

Kadin külot sütyen gecti aynanin karsisina kocasida tek tek sectikleri kiyafetleri veriyor. Kadin teker teker deniyor.
Ortalik erkek-kadin- cocuk kayniyor.
Ama onlar hic bir sekilde umursamadan rahat rahat kiyafetleri denemeye devam ediyor.
Arkadasla ben öyle aval aval kadina bakiyoruz.
Hani bos kabin olmasa neyse ama kabinlerin yarisi bos.
Eeee bu kadin niye soyundu ki ortalik yerde?
Hic bir anlam veremedik.

Sonra biz iki arkadas basladik dedikoduya:)

ha yok yani bize noluyorsa! Sanki bizi soydular:)

"ay ne utanmaz bunlar böyleeee"
"aa böylede yapilmaz ki canim"
"Öff kocasida manyak midir nedir karisi ortalik yerde yari ciplak o gene ne rahat" vs. vs.

Biz söylene duralim onlar kendi hallerinde denemeye devam:)

" ya farkindamisin kocasinin hic umrunda degil ha?"

Ben:
" farkindayim da, peki sen farkindamisin? Kocasini birak bir tarafa, senle benden baska kimsenin umrunda degil!"

Anen öyleydi nedense bir bizim tuhafimiza gitmisti anlasilan bir kadinin ortalik yerde soyunup giyinmesi, külot sütyen magazanin icinde dolanmasi.

Ara ara sehre gitmemiz lazim bizim:) orman dibinde yasaya yasaya bi tuhaf olmusuk haberimiz yok:)

16 yorum:

Adsız dedi ki...

şehire daha sık gitmek yerine şehire hiç gitmemek bence daha uygun. çünkü aşırı tuhaf :)

Asuman Yelen dedi ki...

Ne çok şey çıkar bu yazıdan Sünter' cim. İki farklı toplumsal yapının farklı davranış ve tepkileri. Adamlar ortalık yerde soyunacak kadar rahat, öte yandan bu rahatlık, diğer insanların bakmayacağını bilmelerinden kaynaklanıyor. Bizim toplumumuzda hiç kimse böyle bir davranışta bulunamaz. Gerek de duymaz zaten. Mecbur kalırsa yapar ancak o zaman da görenlerin şok olacağını bilir. Eli ayağına dolaşır.
Bu arada tuhaflık kimde tartışılır Sünter' cim. Kabinin kapısı varken kullanmamak saçmalığın dikalası bence.
Böyle şeyleri öyle güzel aktarıyorsun ki buraya, zevkle okuyorum doğrusu.
Öpüyorum canım...

yass dedi ki...

en guzelı sasıran tek degıl ıkı kısı olması.. ben tek kaldıgımda cok sıkılıyordum:)

bazen sıra beklerken benım de ıcımden gecıyor demekkı yapabılecegım yer sızın orası..eklıyorum yapılacaklar lısteme:P

Belgin dedi ki...

Iste o tuhaf insanlardan biride ben:)) Galiba benimde SIK SIK sehre inmem gerekiyor, gerci sehirin orta yerinde oturuyorum ama:)

Hande dedi ki...

Bence bu rahatlık veya toplumlar arası kültür farkı ile ilgili değil. bu sadece o çiftin tuhaf bir rahatlık içinde olması. Boş kabin varken dışarıda kıyafet denemek ilginç.

mine dedi ki...

:) insanlar yaş aldıkça umursamaz mı ne oluyorlar bilmiyorum ya da teşhirci yok yok umursamaz oluyorlar diyelim
ama şu şehre gitme durumu bende de fena halde oluyor bazen arabalara şaşkınlıkla bakıyorum ne kadar çoklar yahu diye : )P

Dilhan dedi ki...

Sünter teyzecimmm çok güldüm yaa.. =))) Orada yaşayanlar olarak siz bile şaşırıyorsunuz. Ben üniversitede bi sene Köln'de kaldım, venüse falan gitsem daha az şaşırırdım diye düşünüyorum =))) Kültürel ve toplumsal yaşama bakışımızdaki farklılıklar ne kadar bir arada yaşansa da değişmiyoor! =))
Hayır bizde kabin yoksa veya dolu bile olsa elbisesinin üstüne dener insanlar =)))) Onların soyunmasına şaşırmaktan çok sizin diyaloglara bayıldım =)))

ceydabural dedi ki...

waawwww şaştım kaldım :)

Zeugma dedi ki...

:)))
Onların bu yaptığı acayiplik ve görgüsüzlükten başka bir şey değil maalesef..
Hiçbir yerde görüp duymadığımız bir şey bu..Öyle olsa en azından filmlerde falan rastlardık...
Böyle bir şeyi Türkiye'de yapsalar taşa falan tutarlar bence :))
Çıplaklar Kampına falan üyedir bence onlar..

Bak yine bir şey öğrendim senden Almanlarla ilgili sünterciğim..
:))
Sevgilerimle...

zeliha(umutsepeti) dedi ki...

çok çok teşekkür ediyorum,ne iyi etmişim sizi keşfetmişim :) öylesine moral olduki bana düşünceleriniz.Damdan düşenin halinden damdan düşen anlar misali,sizi tanıdığım için çok mutlu oldum.sevgiyle ve mutlu kalın..

MAVİANNE dedi ki...

canımmm
yeni yazı niye yok ?
neler yapıyorsun son günlerde?
sana kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum sana
güzel anne

herşeyden azıcık dedi ki...

Ar namus kalmamış millette sen hiç gitme Sünter Ablam bizide bozar bunlar:(((

MAVİANNE dedi ki...

canım benim sen beni sevdin ben seni
her halimiz güzel geliyor bize

heh heh heh
öpücüklerrrrrrr

teşekkürler güzel sözlerine

Syhn dedi ki...

ay çok güldüm yaa.. kocasını bırak bizden başka kimsenin umrunda değil kısmına özellikle :D

çok tatlısın yaa:))

Zeynep'in Evi dedi ki...

hiiççç sizle ilgisi yok, sizin şehirden uzak kalmanızla da:) ben de garipsiyorum ve hatta mümkünse biraz bişiyler söyleyip içimi rahatlatıyorum:)

Seddosh dedi ki...

dikkat ettim de bazı erkekler yanındaki bayanı teşhir etmekten resmen zevk alıyorlar.. Artık karısı,sevgilisi,nişanlısı her kimse..
Önceden kadın namustu.. şimdi ki erkekler ortayı tutturamıyor,ya karısını babasından kıskanır ya da kadın orta yerde anadan üryan gezer umrunda olmaz,ne kadar genişlemişiz de haberimiz yok!