9/02/2011

Bayraminiz kutlu olsuuuuuun!! Bana anca sira geldi de:)

Biliyorum biliyorum bayram bitti.

Burda yasayan herkes gibi bende bayramda sabah yedi, aksam bes calistim.
Aksam eve gelince de, daha henüz elimi yüzümü yikamama firsat kalmadan bayram misafirlerim geldiler.
Gelincede gecenin gec saatlerine kadar gitmek bilmediler.
Gerci gitmemelerine benim cenemin düsüklügü etken olmus olabilir bilmiyorum...:)

Aksamlari hava biraz serin de olsa onlari disarda terasta oturttum. Üstlerine birer de battaniye attim ellerinede tutusturdum kahve- cay fincanlarini ki üsümesinler. Mumlarimizida yaktik. Hal böyle olunca laf lafi acti gelen bir, gece yarisina kadar oturdu. Bir dahakine onlara battaniye vermesemmi ki acaba belki o zaman ereken kalkarlar:)
Bayram beni perisan etti dicem ama yok be güzeldi . Cok keyifliydik biz. Bayram cocuklari gibi sendik:)
Hafiften uykusuz kalsamda, sabahlari tansiyon düsüklügü yasasamda uykusuz uykusuz ise gidip cebellessemde iyiki geldiler.
Tatli yapmadim her yil yapiyorum kimsecikler istemiyor. Büyüklerin en kücügü ben oldugum icin, diger büyüklerde (israr kiyamet, mecburen) tika basa yiyip midelerinin delinmesine ramak kala bana geliyorlar.
Bende böylelikle ilk kez tatlisiz bir bayram gecirdim. Sadece pogaca ve havuc salatasiyla yirttim. Birde Türkiyeden Aycinin gönderdigi Gökceadasinin meshur efi badem kurabiyesi vardi ki topluca bayildik kendisine:)

Kimiinin ablasiyim. Kiminin nünüsü, teyzesiyim, Sünter annesiyim. kardesiyim....
Birde bana ANNE diyenler cikip gelebilseler ne güzel olurdu. Bir dahaki bayrama yine olmaz da insallah bir dahaki Ramazana umutlarimi sakliyorum..




13 yorum:

Adsız dedi ki...

Sizinde geçmiş bayramınız kutlu olsun o zaman :):)

Leylak Dalı dedi ki...

Öperim seni tatlı kadın, senin tatlı yapmana gerek yok zaten:))

Ebru dedi ki...

Kutlama da geç olsun iyi bayramlar. Bak ben Ödemiş'e gidip döndüm istersen fotolara bir bak gerçi köy burası Y.Aktepe (Beydağ) ama olsun.
Sevgiler.

Asuman Yelen dedi ki...

En canlı, en candan bayramlaşmayı seninle yaptık gerçi ama bir kez de buradan merhaba demek istedim. Geçmiş bayramın kutlu olsun canım. İyi ki varsın.
Sevgiler...

sünter dedi ki...

Mütemadiyen,
benim yeni bayram misafirim olarak hosgeldin bloguma:)

sünter dedi ki...

Leylak dali,
tembelligime bir gerekce daha yasasinnnn:))

sünter dedi ki...

Asumanim,
iyiki tanidim seni:)

sünter dedi ki...

Nehir Ida,
hemen bakiyorum.

Ülkü dedi ki...

Verme bir daha battaniye ben olsam bende kalkmam ohh :))İnşaallah ANNE diyenler en kısa zamanda gelirler yanına :)

Barbygirl_here dedi ki...

Gecmis bayramin kutlu olsun Sunter anne, insallah "anne" diyenlerle de bir gun gorusebilirsin ^_^ E$ dost olunca her gun bayram uzaktakilere :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Güzel geçen bayramını tekrardan kutlar, anne diyenlerine kavuşmanı dilerim Sünter'cim.

MAVİANNE dedi ki...

sünterciğim özdere şurası belki de her sabah yürüyüş yaptığım önünden geçtiğim yazlıkların bahçesinde oturuyordun bir zamanlar birbirimizi hiç tanımıyorduk
biz de tam özdere gümüldür rasındayız
keşke burda olsaydın
bayramlar dostlarla güzel
keyifli oturmalar olmuş
kahvenin tadına doyum olmamıştır
özellikle de senin sohbetinle
sevgiler

Zeugma dedi ki...

Öyle ya da böyle atlatmışsın bayramı :) Ama mutlusun ve de neşeli. İşte bu güzel.
Bir dahaki bayrama ANNE diyenler de geldiler mi değmesinler keyfine Süntercim :)
Sevgiler...