4/27/2014

Memlekete dogru

Dün aksam bir heves bloga girip yeniden yazdim   ama bir seyi unuttum.
Ya ben yarin Türkiyeye geliyorum ya da gidiyorum. 
Yani yine en az 15 gün kadar  mümkünü yok bakamam ki  buralara. Tühh tam da heveslenmisken.
 Dün neredeyse sabaha kadar blog blog gezmisken. 
Yeniden o eski duyguyu yakalamisken....
Su son yillarda amma cok gidis gelislerim oldu. Bu yazi da yine kücük bir veda yazisi. 
Ama sanirim bu kez daha kisa sürecek.
Izmir´deki evimize yerlesip de Internet baglatir baglatmaz  tekrar burada olurum Insallah.
Simdilik tekrardan hoscakalin sevgili blog arkadaslarim:) 


4 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

İyi yolculuklar Sünter' cim.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Güle güle ve hoş gelişlerin ola.
İzmir derken İstanbul görünüyorsa çok sevinirim.
iyi yolculuklar Süntercim...

sünter dedi ki...

Asuman:
Sagol Asu´m.

sünter dedi ki...

Yasamin Kiyisindan:
Istanbul planlarimin arasinda. Allah bir elem keder vermezse ya da umulmadik bir is cikmazsa sanirim Mayis 20- 25 gibi ordayim. Umarim görüsebiliriz:)