1/15/2010

Postam vaaaar




Bu hafta cok bereketli geldi bana:)


Öncelikle beni, gönderdikleri mektuplarla ,o güzelim elisi göz nuru hediyeleriyle, ama herseyden önce yazdiklari o sicacik sözleriyle mutlu eden onurlandiran arkadaslarima buradan kocamaaaan bir Tesekkür öpücüklerimi yolluyorum.


Yillardir postaci kapimiza sadece ya bir evrak yada, aslinda genelde fatura getirmek icin gelirdi. Ben de kendisini görünce hic mi hic mutlu olmazdim zaten:)

Ama artik öyle degil. Yazismak , hediyelesmek daha dogrusu düsünülmüs oldugunu bilmek, cok büyük bir keyif.

Bu soguk günlerde bana gönderdigi eldivenler sayesinde sicacik anlar yasatan sevgili Mavisim´e









Sagligina kavusmasi icin her gece dua ettigim , merak ettigim ama rahatsiz etmemek adina sessizce bekledigim dünyalar iyisi peri kizim Moonishime






Birde beni sasirtan nalan´ima. Paketi acinca gercekten cok sasirdim. Sen naptin nalanim öyle?
Icinden bi dünya taki cikti. Hem bana hem Ayci´ye:))








Cok cok ama cok tesekkür ediyorum



O gün komsum ve aysel bendeydi zor kurtardim ellerinden:)

"ohhooo sana cok gelmis yarisini bize ver diye tuturdular. Ama verir miyim hic kiyamam. Hepsini kurtardim ellerinden:))

Nalanim ben seni ve kendimi mutlu etmek isterken sen beni utandirdin


Ama ben üzülüyorum benim paket niye hala gelmedi? Insallah ötekiler gibi olmaz buda. Yakinda postaneler yüzünden inandiriciligimi ytircem diye korkuyorum. Gönderdim diyorum gitmiyor. Ben burda kasiliyorum.

En cok da Sevgili Nazo´nun etkinligine gönderdigim paket ulasmadiginda üzülmüstüm.
Prensime gönderdim ulasmadi. Birde simdi seninkisi:((


27 yorum:

Adsız dedi ki...

süntercim beğenmene çok sevindim , üzülme varsın ulaşmasın önemli olan senin ince düşüncendi.Ayçi'de süper çekmiş fotoları valla bu kızda tam bi sanatçı ruhu var :) öptüm kocamannnnnn.

Not:Bemabeyaz kar'ı kıskandım valla :))

herşeyden azıcık dedi ki...

Güle güle kullan Sünter Ablam hepsi birbirinden güzel gerçektende paket gelince insan bir sevindirik oluyor :))

Seyyah dedi ki...

Post bahane hatırlanmak şahane olmuş :)
Sevgiler, saygılar, öpücükler...

Asuman Yelen dedi ki...

Hepsi de çok hoş Sünter' cim. Sana ne kadar mutluluk verdikleri de coşkuyla anlatışından belli oluyor zaten. Hepsini ve daha nicelerini, sağlık ve mutlulukla kullanırsın inşallah.
Sevgiler....

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Kutlarım efendim.
Saygılarımla

mutfakcini dedi ki...

Bereketli günleriniz olsun hep böyle :)

Özgür dedi ki...

Allah bereket versin. :))
Güle güle günlerde kullanın efem :))

Saygılar...

MAVİANNE dedi ki...

canım benim
ne kadar incesin
çok ama çok mutlu oldum
teşekkürler bu güzel fotoğraflar için

iyi dileklerine de çok teşekkür ediyorum

iyi haftasonları diliyorum

ceydabural dedi ki...

yaaa kar var sizin oralarda off şahane avuvundaki karlar
ayci'ye de yazdım canım cekti diye :) hediyeleriniz çok güzel
ama benbeyaz kar'a hasret ben
kar yağsın istiyorummmm
kocaman sevgiler:)

Zeynep Feza dedi ki...

ne güzeller :) kiskandim demeyim, özendim :P
bende her gün posta kutusuna bakyiorum, sanki bu adresimi bilen varmis gibi, ama bi tek fatura oluyor.. ömerde dalga geciyor, her kutuyu acisinda, ayni heycanli hareketleri yapiyorsun diye :)

Adsız dedi ki...

resımlere bayıldım desem :)

aslan dedi ki...

Hediye alıp vermek kadar güzel birşey yok.Eskiden çam sakızı çoban armağanı derdik,şimdi sanal alemde sanal hediyeler ve
mesajlar dolaşıyor.İyi günlerde kullanmanı temenni ederim.Bu ara da çok eski bir dostum ziyaretine gelmiş.Kendileri oldukça
kırılgan ve hassas bir kişiliktir:)(diyemeyeceğim.)
Dostlukla...

Asuman Yelen dedi ki...

Sünter' cim bana bir uğrarsan... Bende tam sana göre sorular var. Mimledim seni....

sünter dedi ki...

Nalancim,
gercekten cok üzüldüm ama:(
Biz burda biktik kardan. Kar yasigisi yogun olan bir bölgede oturdugumuz icin her yil en az üc ay kar altinda kaliyoruz böyle. Zamanla biktiriyor.

sünter dedi ki...

Fundam,
bide benim gönderdiklerim ulassa milletin eline,daha bi sevindirik olcam:(

sünter dedi ki...

Seyyahim,
aynen öyle oluyor canim:)

sünter dedi ki...

Asumanim,
Sagol canim. Hepsi cok degerli benim icin.
Mimi aldim:)

sünter dedi ki...

Ebruli,
Amin:)

sünter dedi ki...

mr-lonely,
cok tesekkürler:))

sünter dedi ki...

Mavisim,
eldivenler tam zamaninda geldi:)
Ben bu yil eldiven almamistim henüz.Simdi gerek kalmadi:))
Ben sana tekrardan tesekkür ediyorum.

sünter dedi ki...

Fotograf penceresi,
simdi kar göndermek gibi bi imkanim olsaydi disarda ne var ne yok yüklerdik bir tira dogru istanbula postalardik canim:)
Ama öyle bi imkanimiz yok. O zaman seni mi paketleyip buralara alsak acep?:))

sünter dedi ki...

FeZa,
kolayi var adresini dogru yerlere yaz sende:))
Mesala bana yazsan ben fatura yollamam:))

sünter dedi ki...

Dolunaycim,
bende kizimin eseri desem:))

sünter dedi ki...

Aslan,
evet garip ama cok güzel.Tanismadan tanimak. Ben simdiye kadar yüz yüze görüstügüm insanlarin hic birinde hayal kirikligi yasamadim.Kimse degisik kisilkte cikmadi karsima.

Ayrica,
hassas ve kirilgan olamayan dostlar iyidir bence:)dicem de....
neyse zaman icinde fikir birligi olup olmadigini anlariz:))

Stil Direktoru dedi ki...

Görsellerde sende ciciler de ayrı güzel sultanım

sünter dedi ki...

Stilim,
evet cok güzeller hepsi. benim güzelligim ise senin gözündendir belki:))
Öpüyorum canim

Adsız dedi ki...

hediyelerinizi güle güle kullanın.hepsi çokk güzeller ama esas güzel olan sizin kalbiniz Sünter teyzecim.iyi kiii varsınız:)